Jyväskylän e-urheiluseura ry

Elektronista urheilua paikallisesti

Yhdistys

Jklesports, jkl esports, logo, Jyväskylän e-urheiluseura ry

Yhdistys

Yhdistys on perustettu vuonna 2012 kolmen kaveruksen toimesta, jotka halusivat järjestää kisakatsomoita silloisessa Launch Baarissa. Siitä seura on kasvanut muutaman sadan henkilön yhteisöksi, jolla on merkittävä asema niin paikallisessa kuin valtakunnallisessa keskustelussa liittyen elektroniseen urheiluun.

Seuran toimintaan pääsee mukaan helpoiten liittymällä jäseneksi ja sitä kautta toimihenkilöksi, ketkä auttavat meitä erilaisten tapahtumien järjestämisessä. Ja mikäli intoa löytyy tehdä enemmän ja vaikuttaa konkreettisesti siihen mitä seuran toiminta on, hallitukseen voi hakea vuosikokouksessa, joka järjestetään vuosittain loppusyksystä.

Mikäli seuran toiminta herättää mielenkiintosi tai toimintamme tukeminen kiinnostaa, ottakaa yhteyttä joko Jäsenyys -sivun lomakkeen kautta tai hallituksen puheenjohtajaan valitsemallasi tavalla.

Strategia

Seuralle luotiin kauden 2017-2018 aikana strategia, jonka pohjalta toimintaa kehitetään vuoteen 2022 saakka. Yksi strategian tärkeimmistä tavoitteista on luoda jatkuvuutta seuran toiminnalle hallituksen vaihtuvuuden johdosta sekä jatkaa toimintaa suuntaa näyttävänä toimijana.

Seuran arvot ovat: paikallisuus, jäsenlähtöisyys sekä omintakeisuus. Arvojemme kautta pyrimme tukemaan ja kehittämään elektronista urheilua Keski-Suomen alueella.

Strategiasta pystyy poimimaan monia asioita, mutta tärkeimpinä nostoina on seuran oman toiminnan kehittäminen siihen pisteeseen, että voimme tukea ja kasvattaa pelaajia kohti ammattilaisuutta. Sekä vaikuttamaan Jyväskylän kaupungin päättäjiin sekä muihin toimijoihin, jotta saisimme rakennettua tänne osaamiskeskuksen joka palvelee niin lähiseutujen asukkaita kuin kotimaan kärkeä.